Asistare psihologica
GHID PENTRU SOLICITAREA SERVICIILOR DE ASISTARE PSIHOLOGICA TARIFATA
Institutul pentru Studiul si Tratamentul Traumei este o organizatie profesionala non-profit care ofera servicii de asistare psihologica pe baza voluntariatului specialistilor care activeaza in aceasta asociatie. De aceea, vom raspunde solicitarii dumneavoastra exclusiv in masura posibilitatilor.
In situatia in care solicitarea ramane fara raspuns va rugam sa va adresati catre alte institutii de profil.
Institutul pentru Studiul si Tratamentul Traumei vine in sprijinul dumneavoastra cu programe de asistare psihologica tarifata si programe gratuite pentru situatii speciale.
Daca cererea vizeaza acest tip de asistare psihologica, va recomandam sa consultati site-ul la sectiunea „Despre noi” – „Psihologi recomandati de ISTT” pentru a va alege terapeutii cu care ati dori sa lucrati. Aveti posibilitatea sa faceti maximum trei optiuni.
Trimiteti apoi un e-mail la adresa: asistare@istt.ro care sa contina urmatoarele precizari:
-
- In subiectul de e-mail specificati: asistare psihologica tarifata;
- Numele si prenumele sau initialele Dvs;
- Varsta;
- Descrierea, pe scurt, a dificultatii cu care va confruntati;
- Numele terapeutilor alesi in ordinea preferintelor;
- Intervalul orar in care puteti beneficia de acest serviciu.
Daca solicitarea este facuta pentru o alta persoana si aceasta este adulta, va rugam sa precizati ce impiedica persoana in cauza sa ceara ea insasi acest ajutor.
Dupa transmiterea acestui mesaj, veti primi un mail de confirmare si veti fi indrumat in cel mai scurt timp posibil catre terapeutul disponibil dintre cei indicati de Dvs.
Atentie!
Institutul nostru raspunde fiecarei solicitari de asistare. Va rugam sa verificati in Inbox mesajele noastre, iar in cazul in care, dupa 5 zile de la solicitare, nu ati primit un e-mail de la asistare@istt.ro, sa il cautati si in SPAM/JUNK/PROMOTIONS etc. si sa il mutati apoi in Inbox pentru a va asigura astfel ca alte e-mail-uri de la ISTT ajung la dvs.
De asemenea, va rugam sa retineti ca atunci cand folositi o adresa institutionala sau una de business, e posibil ca setarile institutiei sau ale companiei respective sa nu permita aceasta corespondenta. In cazul in care, desi tineti cont de precizarile de mai sus, dificultatea tehnica persista, va rugam sa reveniti catre noi cu un e-mail in care sa specificati numarul dvs. de telefon pentru a putea remedia problema.